MENU
RC'de Çalışmak

İdari Personel Alımı 

Başvurular Robert Kolej’in vizyonu, değerleri ve amaçları doğrultusunda, profesyonel yeterlilik ve göreve uygunluk açısından değerlendirilir. 

Genel Nitelikler: 

  • İdari personel başvurularında aşağıdaki özellikler aranır: 
  • İlgili alanda üniversite diploması
  • İş tanımında belirtilen niteliklere sahip olmak
  • Uzun vadeli çalışmaya istekli ve sorumluluk sahibi olmak
  • Farklı dilleri konuşan, farklı kültürlerden insanların bulunduğu ortamda uyum içinde çalışacak esnekliğe sahip olmak
  • Mülâkatta başarılı olmak 

Robert Kolej bütün personelin aşağıdaki becerilere ve niteliklere sahip olmasını bekler: 

  • Mesleki ve kişisel gelişime istekli olmak
  • Farklılıklara uyum sağlamak
  • Başarılı iletişim becerileri ve insan ilişkileri
  • Organizasyon ve planlama becerileri
  • Problem çözme ve çatışma önleme becerileri
  • Zaman yönetimi
  • Takım çalışmasını, takım ruhunu desteklemek
  • Yönetim becerileri – liderlik
  • Analitik beceriler
  • Teknik beceriler
İnternet sitemizde çerez kullanılmaktadır. Çerezler hakkında detaylı bilgi için Çerez Politikası’nı inceleyiniz. Devam etmeniz halinde çerez kullanımına izin verdiğinizi kabul edeceğiz.
DEVAM